четвер, 30 квітня 2009 р.

Найкраще місто моє

 

Міст багато у цілому світі,
Та я добре знаю,
Що міста кращого нема
У галицькому краї.

Сади буйно квітнуть цвітом, 
Медом пахне з неба.
Щастя більшого на світі
Для мене не треба.

Бо тут скрипка дзвінко грає,
Що аж серце завмирає,
Тут кохання я зустрів.
Де течуть барвисті ріки
Галичаночок в намисті,
Лине солов’їний спів.
Ти найкраще з усіх міст
Рідний мій, Борщів.

Грай, скрипалю, щоб почули 
 Гори і долини,
Як співає моє серце 
З серцем України.

Я корінням, моя земле,
 Приросла до тебе,
Щастя більшого для мене
На світі не треба.


Рідний Борщів

Ти дорогий мені, Борщів,
Бо тут на світ я народилась,
Ввібрала звичаї батьків,
Росою вранішньою вмилась.

Надіюсь в часі безнадій, 
Люблю, радію і сумую.
Борщеве, кожен подих твій
Я завжди серцем твоїм чую.

Немає коментарів:

Дописати коментар